Saturday, April 2, 2011

seronoknya..:d

seronoknya berblog semulaaa...dpt luah mcm2 yg x terluah...
ada org rasa pedaska???rasala kalau dh mmg kenyataan!!!tol x?ehehe..sekurang2nya aku ckp benda benar kt belakang tabir bukan mcm dia yg suka ckp direct kt public pasal kekurangan/ kelemahan org...siap sebut nama g tuh...sabo jerlah..hehehe
aku bebas!!!aku x kisah kalau dipinggirkan oleh dia pon...bukannya mendatangkan kebaikan pon, dtng dosa2 kecil lg adala...huhu...(act ramai member2 ckp pasal perangai dia..tp x nafikan yg aku pon ada silap dan kurang sbb dia biasa ckp kt aku, 'pttlah ramai kawan2 x suka ngan hang, perangai dr dulu sampai lani x ubah2'...)
time org mrh, kita leh tau mcm2 oii, lebih kurang mcm org tengah mabukla, ckp benda2 rahsia tanpa sedar....hihi
pengajarannya, hati kena bersih dan baik, org x suka tu hak org, yg penting hubungan kita dengan Allah suci lagi murni!!!!

-with love-

2 comments:

Farah Shamsudin said...

aar kan.. seronok dapat luahkan apa saje kan..

M|sSpSp said...

btol tu...:D