Thursday, April 21, 2011

respon utk hari ketiga...

ha, kemarin adalah hari ketiga aku mnm rxlite...semalam dengan gagahnya aku pon menimbangkan diri aku neh dan hasilnya adalah..............................aku turun sekilo...x caya ok, siap timbang 3 4 kali lg...alhamdulillah...nampak jgk hasil walaupon x sampai seminggu aku mnm....nnt bla ada hasil yg memberansangkan aku nk wat jadual harian aku turun berapa berapa...skrg biarla dulu..masih terlalu awal kot utk aku menilai rxlite..:D

semalam yg bestnya laki aku beli derian lg..mmg x snap dh sbb aku mkn kt umah mak aku...wat pulut derian...sedap banget....semalam laki aku x beli derian yg kami beli marin tu, tp dia beli derian teloq boya, kawan dia nega, maka beli ja lah dsitu...isi dia not bad, mmg abeh kami sapu...tp bg pendapat aku dan laki aku, derian kancing baju n yg aku lupa nama tu lg power...yg tu sedap lg oiiiiiiiii...esok2 nk beli lg la...elok ka mkn derian banyak2???xpa kot noh..hahahahaha...

sekian utk entry pulun di pg ini..:D

salam sayang,
wanie :D

No comments: