Sunday, April 10, 2011

mimpi????????

hurm..xdakla aku ingat sepenuhnya mimpi aku semalam..tp yg aku ingat, tba2 aku duduk melunjur kaki ke depan, pastu darah kuar banyak dr tut ke bawah, hingga ke kaki..gambaran mimpi tu seolah2 aku gugur..
ya allah, kenapala aku mimpi sedemikian rupa...aku kan tngh tunggu kehadiran baby. mcmmana aku leh mimpi mcmtu...sedihnya..:(...lepas pada aku tngk darah gugur tu, aku terus cek upt..xtaula napa aku pandai sgt dlm mimpi tu, mmg aku semulajadi pandai kot..hurm...

*sebenarnya aku besa baca dlm internet, kalau btol kita gugur, dr hari pertama gugur hingga hari ke 3, kita leh cek upt, n result dia mmg akan +ve kalau itu adalah gugur tp kalau haid biasa, kita cek, upt xkan naik +ve..

k berbalik pada mimpi semalam, lepas pada aku dapati diri aku ni gugur, aku pon cek upt, n result dia mmg +ve...ya allah, terujanya.......tp 2 line kt upt tu hanyalah di dalam mimpi sahaja, hakikatnya x pernah lg aku tngk.....:(

sedihnya harini...mood aku dh terbang p ke paris dh ni...:(

2 comments:

Raihana Humaira said...

sedihnya baca...huh..
wani kita pun sama la..tengah menunggu...bila la nak ada rezeki ni...dah la jarak jauh...huh

M|sSpSp said...

ya rai...Allah sedang menguji kita..bersabarlah, ada habuan kita nnt, insyaallah..:D