Saturday, April 30, 2011

lega..........

ha, baru lepas membuang....hahahah, xdakla!!! sesuka hati ja nk mengotorkan blog aku sendiri kan..hahaha...lega sebenaqnya sbb leh duduk kt kerusi ni balik...kemarin, bawak ke malam, cbuk gla2...letih maut punya la...duit pon abeh riban2 jugakla...kopak den tp xpala, bukan selalu g pon tu semua adalah keperluan semuanya dan bukannya kemahuan yg diada-ada kan..hehehe...saya tipu..:D

hurm..dikesempatan yg ada ni aku nk ajak kawan2 berpikir la..kalau kita nk celebrate apa2, x kisahla besday ka, enibeseri ka, kejayaan kita ka, apa ka, haruska kita sakit hati kt org sekeliling kalau org x tolong celebrate kt kita?????
k, aku bg CONTOH kt cni...kata la, aku dpt kerja sebagai pegawai xyz, jd aku pon hepi tahap cipanla katakan, so, haruska aku pulun merajuk kalau xdak sapa nk celebrate mkn2, kek2, hadiah2?????sedangkan pada masa tu org nu wish org ni wish...patut kaa???klau ikut pikiran waras aku la kan, aku rasa mmg x patut..ha la nk patut apa nya dh org xnak celebrate...kita dh suka sgt, ajak la org celebrate, ajak org mkn2, belanja mkn pastu nk ajak jln2 ka apa ka, suka hati la kan...ni yg aku pelik la ni ni, org tu merajuk, marah, sakit hati bla kita x celebrate samting yg terjadi kt dia....wat muka siap...hahahahahaha...lawak2....dh duit banyak2, hati pon suka, bg duitla org beli nu beli ni..xkan nk org ja tadah kan...hurm...dunia dunia..uishhh, salahkan duniaa???sori...k, semula...manusia..manusia...hehehe...

k lah, ada job nk kena wat...nk setel semua arini, sok nk cuti........:D

salam x puas hati,
wanie :D

4 comments:

Unknown said...

ingatkan menda apa la kan puan wanie ni ngomel..rajin betul update blog dia...hehehe

M|sSpSp said...

hahaha, hati ni sensitif sgtla pian..mcm2 nk kata tp nk post kt fb satg jd isu lak..hahahaha...jd luah ja la kt cni..:)

Unknown said...

yup...betul tu.....hehehe

M|sSpSp said...

rajin pian jln2 kt blog wanie..hahahaha...