Saturday, April 23, 2011

assalammualaikum!!

assalammualaikum dan salam sejahtera!!!duduknya saya disini adalah utk membentang kertas kerja yg telah saya bena kemarin hingga ke hari ni...isi2nya terdiri daripada...

a)balik seawal 2 petang atas dasar nakg tngk anak abg teh aku...cute bangat...sila rujuk cute1.1 dan cute1.2 kt bawah k...
b)x jd p sepital sebab kak teh dh leh kuaq sepital...terus g bukit selambau...g tngk kt umah depa..
c)sampai rumah depa pukui 6.30 tp kt rumah depa xdak org pon...call abg teh aku, dia kata 'sapa soh mai awai, dh habaq soh p lewat kit, dh dh, p kuala ketey dulu, p mnm2 ka apa ka'.....kami pon start reta p mnm kt kuala ketey...dan lg pekena roti canai kt ctu..sedap oiii...nila roti canai yg aku cari2...xdan snap, tp ada rajah utk dirujuk...sila rujuk cute2, cute 3 dan cute4 k...
d)p semula rumah abg teh pukui 7.35, sampai2 x dak org jugak, jiran dia ajak masuk smbahyang kt rumah depa...masuk jgk sbb tkut depa lambat lg nk sampai...depa sampai pukui 8 gtu...kami pon berpindah ke rumah depa...waaaa...comeynya bb, iras2 muka kakak dia dolu...utk kak teh, selamat berpantang..hehehe..rujuk cute5...
e)duduk sampai dekat kul 9, pastu teringat ada maharaja lawak mlmni kul 10, apa lagi, kami pon terus balik la...sampai umah kul 10 tepat2...hahahahaa...rujuk cute 6...
f)harini dtng keja awal..sebelum kul 9 dh sampai kedai...awal la bg aku, bg org lain, lain la plak ok..hehehehe..xdak gambaq utk dirujuk sbb hari2 datang keja, maka x afdal rasanya nk ambik gambaq benda yg hari2 kita wat...hua hua hua...

rajah untuk dirujuk........

muka nk iras kakak dia waktu dilahirkan dolu2...aku cari gambaq nk bandingkan depa dua orang, tp gambaq xdak lam simpananla plak..hahahhaa...layan jerlah mana yg ada...
.
.
cute 1.1
cute 1.2


ni waktu kami p mnm2...syafiqah yg berbaju biru tu demam, maka dok terheley la jawabnya...x aktif langsung...depa dok meja asing sbb meja semua full..kena dok meja kecik2 tp xpa, servis ok pastu makanan pon sodap bangat..hehehe
.
.
cute 2



mak ngan anis dok semeja ngan aku n abg...
.
.
cute 3



gambar ni anis yg tekan...tngkla apa yg jd..paksunya plak kalih ke mana xtau..x sportingnya...hehe
.
.
cute 4


ni plak suasana org yg akan berpantang..hehe..
.
.
cute 5


terkocoh2 balik sbb nk layan maharaja lawak..sempat ok!semalam yg paling best adalah sepah dan jambu...mmg terkekek2 aku gelak...(tngk kt umah mak)
.
.
cute 6

semua gambaq aku snap dr talipon sahaja...
oklah, tu ja lah yg aku nk menunjuk utk arini...:D

salam sayang,
wanie :D

No comments: