Wednesday, April 20, 2011

nothing gonna change my love 4 u...

wah tajuk...x hengattttttttt...hehehe...tajuk tu xdak kena mngena pon dengan entry aku hari ni...saja ja wat pulun dan gigih..hehehehe...bahagianya hari ni..dpt p sopping kt pekan rabu..bukan senang nk sopping kt pekan rabu(pekan hari) kt guaq neh...lama2 sekali ok...
aku ni xla cerewet sgt dlm urusan pembelian segala mak nenek brng2 aku cuma kekadang rasa nk cuci mata la jugak sebelum membeli..hehehe...

2 3 menjak neh aku asyik tercari2 tudung yang mengikuti citarasa aku namun x jmpa jgk2...yg jmpa, mahai la pulak..x termampu den..hahahahaa...yalah kalau 50 hengget selai pon, membazir ar jgk sbb aku beli utk pakai mai kedai ja, bukan nakp beraya...kalau time raya okla nk berhabis duit abg utk selai tudung berharga 100 pon, setahun sekalila katakan..hehehhe

ok2...arini dh hari ketiga aku nyum2 rxlite..alhamdulillah, aku rasa aku kurang makanla...adakah dulu aku gemuk sbb makan???hurm...tahla, mayb badan aku jenis senang naik kot walaupun mkn sari sekali..tul x???
ok, dlm 3 hari aku menerai rxlite ni, aku dpt rasa badan aku agak ringan dan pembuangan najis pon agak ok...kalau x, asyik sembelitttttttt memanjang, azab oo..hehehe...
dan semalam rxlite tempahan aku pon sampai kt umah kak ipaq aku dengan selamatnya....stok abeh, tinggai sekotak ja, xpala, pasni order lg 2 kotak...
balik umah aku bgtau laki aku, sekotak ni kalau mnm sari 2 kali, tahan 15 hari...dia yg x tahu apa2 cuma tahu mengeluarkan duit tu pon tergezut..........rm 100 utk 15 hari saja??pasni order g ka dia tnya..hahahaha.....ya lah abg, pasni order lg la sampaila rasa muak dan beroleh hasil nya..hahhahahaa...

g pon semalam bukan kuar duit simpanan pon bayar rx lite tu, guna duit jual besi buruk yg ada kt kedai laki aku tu ja..hahaha...(laki aku kan bukak bengkel, jd bila org tukaq rantai ka apa ka, dia himpun la besi2 terpkai tu, leh duit ooooooooooo..duit sampingan..hahahaha)
pas balik ambik rxlite kt umah kak ipaq aku, aku pon teruskan bercakap yg bebukan iaitu aku lapaq deriannnnnnnnnnnnn....hahahahaha....duit jual besi bleh kt 200 ok, jd apa salahnya habiskan semua..hahahahha

laki aku pon apa g, ngan pulunnya ikut jugak kehendak aku neh...yesssssssss..!
kami g beli 2 bijik...satu tu kancing baju kot nama dia, satu g tu apa xtau, lupa...aku tnya mana sedap, tokey tu ckp dedua sedap, aku pon apa lg, bedaila 2 2 jenis tu, tp serba sejibik ja lah...2 2 tu harga dia cuma 25 hengget!!
balik2 rumah, tanpa berlengah, dengan x mandi nya, terus kami melahap derian tersebut dengan pelahapnya....

ya allah maha suci allah..sedapnya durian tu...sedap tahap gla2...abeh dedua biji tu dipelahap oleh kami laki bini...mmg x kasi can org lain ambik bau langsung..hahahaha...
ni pon dok terkenang2 lagi neh..sedap tau..ingat sok sok lusa nk beli bawak balik kt mak plak...sedap mak oi...rogi x mkn banyak2...hahaha...

aku lama x publish gmbaq kan???bukan apa, card reader rosak, jd malasla aku nk snap gambaq...tp semalam, dengan sedikit kerajinan. aku snap jugak gambaq derian yg kami mkn..n aku transfer guna wayar transfer jg dh nyawa2 ikan..hehehe..nah ambik pemandangan dh la noh...hahahahaha

ni derian kancing baju..isi dia xdan nk snap..tp mmg melelehla weh...sedap ya amat....laki aku ckp puas mkn derian semalam sbb isi semua fresh2..hahahhaa....esok nk lg bang yer..hahahhaa

mula2 sekali kami kopek derian yg aku lupa nama tu...tengah sedap mkn, tetiba adala satu ruas tu, ada 4 ulas...dok kepit2...aku ckp kt laki aku, meh makan meh, untung2 Allah bg anak 4 sekali..hahahahha..perahsaan sekali sekali apa salahnya kan...nni la deriannya...sedap oi...yummi2...
tu aku dh ambik satu ulas..ada 3 g tu dok bertangkup...laki aku satu, aku 3..hahaha...kenyang2...

ni aku ambik gambaq bg dekat ckit...sedap oi...lemak merdu isi dia..hahhahaha...nanak lg lah esok..:D


oklah, tu jalah yang aku nk 'menunjuk' hari ni..hahahahaha...

salam sayang,
wanie :D

2 comments:

~zaira~ said...

pergh mkn duyan laki bini...
hahhaa seb bek xlalu nak makan klu tak mau terliur ngeee

M|sSpSp said...

aah, mkn laki bini ja, x kasi can jiran bau ckit pon..hahaha...