Monday, April 18, 2011

berdebar2..

act, pg ni on9 ja fb, aku dikunjungi dengan satu 'teman' yg meng add aku...
hurm...aku dh pon approve dia..dia adalah....................tentetenggg...
kekasih lama aku daaaaaaaa...dengan kata2 lain..dia adalah ex bf aku...
berdebar gla jantung aku lepas add dia...aku harus tnya laki aku dulu x sebelum teghima dia????
berdosanya rasa...tp aku x wat apa2, just add sebagai kawan...

bukan apa, dlm 2 tahun yg lepas kalau x silap aku, aku dan ex aku ada sedikit selisih faham dan kami berperang menggunakan kereta kebal masing2 dengan suasana yg agak ganas..waktu tu aku dh ada ikatan dengan suami aku iaitu sebagai kekasehhh...jd laki aku masih ingat atau x pasal hal tu?dia marah atau x kalau aku nk jalin persahabatan semula???dan seharusnya ka aku berbaik dengan jalan ni???aku pon sedikit tkut kalau2 nnt isteri dia ckp bebukan bla aku p approve laki dia...

kalau kali ni masih tercetus perbalahan, aku akan remove n block dia habis habisan...aku xkan bertemu dia lagi...biar kenangan menjadi tautan tp kami xkan bertaut lg walaupon sebagai kawan....tp kalau pertemuan ni sekadar kawan dan xdak perbalahan, aku pasrah dan aku xkan pernah nk memutuskan hubungan dengan dia dan isteri...

tahniah dr aku atas perkahwinan yang berlangsung antara dia dan isteri...

salam sayang,
wanie:)

No comments: