Wednesday, April 20, 2011

kalau..........

hurm...act aku tngh tunggu laki aku mai ambik aku neh...jam dh 6.52 dh neh(waktu mola menaip) tp batang idung masih x nampak...sabo jerlah...

sebenarnya disebalik entry tengahari td, ada samting happen terjadi kt aku iaitu baju yg aku beli kt pekan rabu(pekan hari) pg td ngam2 dan dalam erti kata yg lain, agak sendat...aku x sukala baju yg sendat mendat sgt ni, kalau ada longgar2 ckit tu baru ok....

sebenarnya dh menjadi kesukaan aku sejak azali utk berpakaian pakaian yg longgar2..hehehehe...gagah!!

hurm...td lepas ja aku balik try kt umah, tngk2 sendat, aku pon tunggula dlm kul 12.30 dtng balik kt tmpt org tu berniaga sbb aku terus mai keja...alih2 dia dh simpan la pulok kain baju dia...dia ckp dtng balik sabtu neh, dia bukak utk pasar mlm...ok, aku tebus janjimu kak!!!

tp kan, esok mlm aku nk blik umah mak aku, aku ingat nk timbang berat akula..kalaulah.......ya,kalaulahhhhh..........berat aku turun a.k.a susut, aku ingat xmao tukarla baju tu...hahahahhaha, gigih x?wakakakakakakakakkaa....mampoih aku gelak srng2 tang ni....biar benar!!!!!ehhehehehe....

ya lah, mana tahu kan, tup2 mnm rxlite seminggu turun 5 kilo, ha kan kurus ckit aku...wakakkakaka...gegehnya aku....baju yg aku beli td tu aku berkenan sgt, rasa mcm xmao p tukaq ja..xpala, tngkla sabtu ni gmana...wakakakakakaa, entry pulun!!!!

salam sayang,
wanie :D

No comments: