Saturday, April 2, 2011

xmao berdamai!!

xmao berdamai ni bukan aku yg x mao berdamai,tp org tu yg x mao berdamai..Ya Allah, disebabkan fb ja, aku leh gaduh ngan org...yg paling aku xleh terima tu bila aku mrh kejap, tp dia tu yg lebih2...siap angkut sedara mara lak tu ajak pulaukan aku...xpalah, Allah Maha Mengetahui...untuk mengelakkan dari tercetusnya lg dosa2 kecil dlm diri aku ni elokla aku block dia dan keluarga dia...aku dh xmao lg ada apa2 hubungan ngan dia kt dlm fb ni....
satu masa yg lalu, aku cuba like kt post di wall dia dengan niat nk berbaik semula tp lepastu aku dapati dia hide wall dia dr aku, camana aku tau???taula dh sebab dia add adik beradik aku jgk, kalau x camana aku nk tau kan...
xpalah, semoga apa yg dia buat tu dia dptla habuan dia...aku bukan berniat nk putuskan terus hubungan silaturrahim sesama islam ni tp dia dan adik beradik dia yg lebih2...dulu kami sampai satu tahap mengaku sedara walaupon bukanlah sedara cuma sedara sesama islam sahaja...
walaupon pedih untuk aku block ke semua sedara mara dia, tp aku terpaksa buat demi mementingkan diri sendiri lebih dr mementingkan diri org lain...aku xmao dok dlm tekanan lg dh...dok pk hal org tp diri aku sendiri xdak sapa pon nk jaga sensitivitinya...

*sakitnya hati hanya tuhan yg tahu bila kita nk berbaik tp x disambut oleh org disana...smga amanlah hidup anda sekeluarga...

-with love-

No comments: