Friday, April 22, 2011

terjadi dan tak terjadi...

apa yg aku kata smalam ada yg terjadi dan ada yg tak terjadi..

--terjadi--
a) semalam aku berjaya beli udang di market dan juga berjaya buat coq udang keping...sedap oiii...menyenget aku tenyeh kt belanga...mmg x dan nk snap aih sbb tengah wat reja dengan tekunnya..hehehe..yg penting mmg abehla hasil ayaq tangan aku tu..licin teruss...

--tak terjadi--
a) x cuti ponnnnnnnn...hahahahaha....agenda semalam x jd sebenaqnya jd arini aku pon x jd cotila..xpala sbb mai reja kui 10, pastu keja sekerat hari lak tu arini sbb ptg ni nak off..

itulah sahaja yg terjadi dan x terjadi..hehehe...

act, ptg ni nakp jln2 ke hosp lg....baru 2 minggu lepas p jln2 hosp sp(kak lin(biras) bersalin), mggu ni nakp lg..syiok ooo..hahaha...act kak teh(kak ipaq) aku bersalin kui 4 pg td...anak gegel lg..hahahahhaha, x tercapai g nk dpt anak boboi nooo, xpa, usaha lg dengan guna kaedah lain lak..hehehe....

alhamdulillah, ada 8 dh anak nakan(belah aku)..syukur2...semuanya tecik2 lg...srng2 melawan oiii....taun ni hang, taun ni aku....ehhehe... utk taun ni, aku dpt sorang anak nakan dr belah aku iaitu yg bersalin td pg tu la..anak abg teh, pastu insyaallah bulan 9 ni hadir lak anak abg lang....

pastu utk belah abg lak anak abg mie ngan kak liza dh pon selamat dilahirkan...
jd tahun ni 4 org aku terima anak nakan...hamboi, meghiah aih...hahahaha...
aku???ala, rilek ar..nnt Allah bg 3/4 sekali gus tergezut kot..hehehe....

oklah, utk pg ni, tu ja la yg aku nk menunjuk...ptg ni nakp tngk baby, aku try snap gambo keh...:D

salam sayang,
wanie :D

No comments: