Tuesday, April 5, 2011

baliik!!!!!

aku ni ckit2 nk post kt cni, ckit2 nk post kt cni..over kan!!!tp kdng2 rasa mcm xla over sgt kot sbb kt cni privacy ckit, kalau kt fb tu kotla kan..hehehe...
act aku nk balik dh ni...hapa????x sampai kul 5 nk balik dh??melampau kau...cewah...aku tngh bercakap srng2 laaa...hehehe..
sale arini pon dh lebih, so aku balik pon x pa kot, g pon aku balik arini sebab nakg beli brng utk wat rak dlm kedai ni, bukan sesaja balik...slalu balik kul 6.30, semua kedai katop dh, xdan nk p tngk brng...arini sempat sgt2...syioknyaaaaaaaaaa.........x sabar ok!!ni tngh tunggu laki aku mai hambik neh...
marin g beli kipas dinding..sebelum aku tinggaikan kedai ni, aku nk wat mcm2 bg cantik n complete...insyaallah...segalanya terjadi hanya dengan izin Allah sahaja....
:D

-with love-

No comments: