Tuesday, April 5, 2011

ALHAMDULILLAH....

Ya Allah, Alhamdulillah sgt2 dengan apa yg kau beri ni..untuk yang Kau belum beri lg, aku sentiasa mohon semoga Kau permudahkan...
Alhamdulillah, plan aku untuk tubuhkan satu g kedai telah tumbuh tunasnya...syukur sgt2...walaupon aku kekurangan sesuatu benda yang paling berharga iaitu ANAK, tp Allah permudahkan aku dlm hal lain..Allah mmg Maha Adil..
Insyaallah, aku akan sempurnakan pembukaan kedai baru aku dlm tempoh setahun ni...aku teruja sgt2 ok...seronok sgt2....aku tngh list brng yg aku perlukan neh sambey surf internet tngk brng pa g yg aku nk kena ada....opss..aku nk bukak kedai internet+ftstat+binding+laminate+wat kad kenduri+jual alatulis+jual brng komputer dan jual mknan ringan gak kot...
Insyaallahhhhhhhh..:D

-with love-

No comments: