Monday, December 12, 2011

teringin mencuba resepi...:D

hihi, mood tengah ok neh...yerlah, mao x ok nyer, 3 hari aku cuti direct..bla cuti syok, renyehh sampai ke tinga, tp bla fulus xdak, masam lebih dr cuka...hehehe...
oklah, memandangkan arini mood ok ya amat, maka aku pon dengan penuh kerajinan, taip dan terus menaip untuk mencari resepi kueh dan muehhh...yerlah selalu cari resepi lauk pauk ja kan, kdng2 nk jgk jamu laki aku dengan kueh dan mueh...aku teringin nk wat kueh yg agak syusah2 sedikit mcm kueh lapis, pulut sekaya, tepung talam n sewaktu dengannya....selalu suruh mak aku ja wat kan sbb aku masih xdak keberanian utk try semua2 jenis kueh jenis tu sbb aku rasa mcm susah ja nk agak kandungan air n bahan2 nya..hehehe...

skrg baru berminat nk wat kueh2 mcmtu sbb laki aku baru ja belikan aku pengukus...hehehe...ni kes nk kukus pau segera yg di beli di pasaraya ar nehh...tp skrg dh bosan dh nk mkn pau tu..kalau kukus pon, laki aku srng ja mkn..aku cemuih gla nk mkn dia...so, blakah masanya utk aku mencuba resepi2 yg dh aku cari dlm tenet ni haaaaaaaaaaa.....kerajinan n keberanian, plisslaaa dtng dekat ngan aku..heheheh...


No comments: