Saturday, December 3, 2011

manis ya amat!!!!!!!!!!!

huhu..semalam on the way nakg sp, jumpa yg ni.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tadaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
buah sawa!!!!!!!!!!!!!!

yup!buah sawa aka buah ciku...kami kt cni panggey buah sawa...aku ni mmg peminat setia buah ni...jumpa, konpem nak...tp yg kurang bestnya bila jumpa yg x manis...ya ya ja aku beli banyak2, last2 x manis, jd apa lg, somi aku lah tmpt menyimpan benda mcmtu, cian dia kan..hihi, sori sayang..:P...
kalau kawan2 biasa lalu jln belakang dari as ke sp melalui titi semeling, konpem akan nampak org juai buah sawa ni..dia tulis "ciku manis"..alhamdulillah, mmg manis glerr...menepati citarasa aku btol..hahahaha..semalam aku beli 3 pinggan yang dijual dengan harga 10 hengget..mmg berbaloi kan...belambak gla..aku dh bahagi ngan mak aku...selebihnya bawak balik umah aku la...mmg sedap gla2...so apa lg, cpt2la cari...sedap oiii..rugi sapa x suka..hehehe..:P





No comments: