Wednesday, December 21, 2011

morninggg..:D

selamat pagi semua...assalammualaikumm...:D

rabu sudah arini erk...kejap ja kan...
esok khamis, pastu jumaat cuti plakkk...
sabtu kalau ada kenduri, cuti lagiiii...
arghhh..lelama mcmni stress la jgk aku....x nyempat nk kumpoi duit...asyik cutii ja...!@##$^%.............

semalam seperti yg diperkata kan, lepas ja maghrib, aku 3 beranak pon pergilah ziarah baby muqri yg kena tahan wad di hospital pantai sp tuh....cian dia..tngn berbalut pastu dia pon asyik merengek ja la sbb nk suruh org bawak dia jln2..xnak dok dlm wad langsung...

sebelum sampai kt hospital, kami singgah makan dulu...mak mertua belanja..hehehe...

kami mintak ikan siakap masak 3 rasa...ya allah, sekali dia antaq besaq ya amat...panjang dia tu dekat nk sama panjang dengan saiz baby baru lahir la jgk...puaih makan kami 3 beranak...

aku makan nasik mmg xleh nk abeh dh sbb dok kalut ratah lauk yg super duper besaq tu..hehehe...

dh sudah makan kami terus la g hospital...sampai2 mak mertua aku bgtau org lain yg kami g makan kt restoran abi ahmadi tu, kendian depa tnya napa x try nasik mandi..depa ckp sedap sgt nasik tu...fuhhh, tetiba mcm nakp mkn lak nasik yg depa katakan tu....depa ckp nasik tu disajikan dalam talam n sesuai utk 5 org makan....
arghhh!!!bebila nakp tryla...teringin nya dengaqq dh depa ckp sedap sgt kan..heheh..

act kedai tu berkonsepkan arab2 sket...ikan masak 3 rasa tu pon sampingan ja...

kedai dia tu berlokasi di kawasan kaki gunung jerai...kalau datang kedah n area gurun/ guar chempedak, datangla kedai tu n try masakan2 depa k...insyaallah menepati citarasa...:D

ni signboard kedai tu...klau dr jalanraya mmg nampak jelasla kedai tu..:D



-nama kedai dia, Abi Ahmadi Restaurant-



-ni mak mertua aku tngh minum jus tembikai yg dia order, besaq ya amat gelas dia...x abeh pon mak mertua aku minum...aku steady ja minum teh ais...hahaha...-



No comments: