Saturday, December 17, 2011

sakit nehhh...:D

ASSALAMMUALAIKUM...
adoiii..arini mmg xleh nk senyum sgtla utk melayan kasteme...
ntahla kenapa smlm pinggang ni sakit ya amat2...
mmgla ptg semalam aku ada p mengurut kt bidan...tp just urut2 perut aka peranakan sahaja...
sebelum ni mengurut x nah pon aku sakit pinggang mcmni...
arini mmg mood lari gla2 la..pinggang aku xleh nk tegak...jln pon dh nk mcm robot dh sket2 ni..
ya allah, kenapa nehh...siksanyaa rasa...:(
sakit ya amat2...

walaupon sakit n mood xdak, tp aku terpaksa merajinkan diri untuk membuat latihan KPP..alah...test komputer utk ambik lesen memandu tu laaa...tu pon xtau ka..hehehe...gigih!!
janganla gelak..saya mmg suka ambik lesen bla dh separuh usia..hahahaha...plawok..plawok..plawok...

aku nakp blajo ujian ni dekat pusat memandu tu pon malas, jd aku belila cd yg berharga RM 5.00 kt depa...cd copy pon 5 hengget ok, mmg cari makan btol depa...
xpalah, tu urusan depa... n urusan aku plak adalah dok mengetest la ujian tu x habeh2...
dr semalam sampai ke arini aku dh test dekat saplo kali la jgk..

semua soklan mmg mudah ya amat, yg susah ckit tu bla sampai bahagian demerit/ penolakan mata atas sebab kesalahan di atas jalan raya...
yg tu mmg xleh nk pikir logik sbb benda tu dh ditetapkan...
aku ni dengan buku nota pon xdak, mmg buat2 pandaila sepanjang dok mengetest srng2 ni..hehehe...

1st wat test semalam, aku dpt 78% bersamaan 39/50...
wakakaka...ingatkan senang leh btoi semua, ghupanya tidakkk...

maka disebabkan ketakutan yg teramat sgt, aku pon dengan penuh kerajinan disamping kesakitan yg teramat sgt ni, aku pon buat ujian tu tanpa henti....
n last result xsat aku dapat markah sebanyakkkkkkkkkkkkkkk....tentetengg...kalau nk tau, scroll la ke bawah....hahahahaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wakakakak..poyo x???hahhahahaha....
dengan peningkatan markah sebentar td, maka aku jd syok sendiri...hahahaha....
k lah...nk kontineu wat ujian lg neh...babai...:P



*mood- syok sendiri...wakakakaka


No comments: