Wednesday, December 21, 2011

lapaqnyaa....

aduhhh...lapaq gegila nehhh...
perut pedih ya amat2...macam nakkkkkk ja g order apa2 tp ku sabarkan diri ku kejap sbb dok rasa mlmni nk masak...so baik aku sabar jap...mlmni aku masak n makan pepuas...
pg td just mkn cakoi ja, tp xpa, sabarrrr selagi boleh...
mlmni kita masak n makan pepuas okehhh....
ingat mlmni nk masak makanan yg berkuah...
x pasti lg antara sup ayam atau tomyam ayam atau pon ayam masak merah....arghhh..semua ayam..xdak benda lain dhka aku nk masak...hehehe...

tahla..xsat tingin nk makan sup daging...tahla mana satu yg akan berhasil japg...kita tunggu mlm nnt la....

cerita kemain,tba2 japg laki aku ajak balik umah mak aku, konpem x masak dh neh...so, sabor jap...tunggu respond dr laki aku dulu sebelum wat pa2 keputusan...hahahaha...

:P




No comments: