Tuesday, December 20, 2011

assalammualaikum!!

assalammualaikum dan apa khabar kawan2...(ptg2 hari baru nk menaip)

act ari neh aku baru start keja..ahad n isnin cuti sbb ahad kan aku g test komputer n alhamdulillah aku dpt keputusan yg super duper hebatla jgk..hehehe...
aku dpt 49/50...dh 100 kali praktis kt umah, kalau gagal jgk, mmg lemah toi la pemikiran aku...

n semalam(isnin), aku g dengaq ceramah d pusat latihan memandu tu selama 3 jam n praktis bawak keta 3 jam...dan kesimpulannya aku dh pon dpt lesen L...alhamdulillah..Allah dh permudahkan semuanya....

arini dtng keja dengan semangat yang penuh..hehehe..kasteme okla jgk utk arini..Alhamdulillah....

aku ringkas2 kan cerita aku neh sbb aku dh nk balik umah dh neh...td aku cbuk mencari resepi2 di dlm tenet utk aku cuba try test esok2..hehehe...

ptg ni aku dpt berita yg anak sedara laki aku yg kecik comel(muqri) tu kena tahan di wad sbb denggi...hrp x series...cian dia..x setahun lg pon si kecik tu...pttla demam x kebah2, rupanya denggi...semoga allah sembuhkan baby tu secepat yg mungkin...

japg2 after maghrib, aku, laki aku n mak mertua aku nakp jengok kot..hrp ada berita yg baik...tkut ada apa2 yg x diingini berlaku...

k lah kawan2...nnt ada masa aku taip2 lg k...


No comments: