Thursday, December 8, 2011

disaat aku mencintaimu~


act, aku boh lagu ni as ringtone kt phone aku...aku just suka2 sbb lagu dia sedap btoi didengari di halua telinga aku n x disangka somebody yg rapat ngan aku guna lagu ni jugak...mula2 aku bergurau ngan dia, jangan letak lagu ni sebagai ringtone sbb aku dh guna tp bla pkir2 lelama, aku tahu, lagu ni ada kena mengena dengan dirinya...

ringtone tu ringkas ja....

aku...inginkan dirimu~
datang~ dan temui aku~
kan ku..katakan padamu~
aku sangat mencintai dirimu..~~
sob2...aku tahu kehidupan mu lebih perit dari apa yg kami2 sangka kan...engkau lebih derita...sesungguh ada habuan mu duhai .......
Allah akan balas apa yg dia tu wat kt engkau, dan Allah akan bg pahala sebesar2nya kerana engkau menjaga amanah mu yang satu lagi tu tu...

:(

No comments: