Tuesday, December 13, 2011

Assalammualaikum..:D


Assalammualaikum kawan2...
fuh!!baru ku sedar yang aku ni bla post apa2, aku x pernah nk bg salam..maaf semua, tu di luar kesedaran aku..:D..
n pasni aku akan ingatkan diri aku supaya akan terus memberi salam sejahtera kepada kawan2 semua...:D...

act, pagi ni sebuk gegiler...
sampai ja kedai, x sempat nk panaskan bontot bermain fb, dh berdudun org datang...
alhamdulillah...rezeki dr Allah semestinya...:D

n pg ni aku ada bawak bekallll...dh lama ngidam benda alah ni, tp mak x sempat nk buat n aku lak x sempat nk belajar buat..hehehehe...
mak jugak yg kena kan...anak apa lah aku neh...:p

nk tahu apa yg dibekalkan mak utk aku hari ni?????????
*bukan tiap2 hari berbekal ok...hari ni ja bawak bekal sbb kebetulan mak buat benda tu pg ni...
nak tahu x apa ke bendanya benda tu???
ok, jom kita saksikannnnnnnnn....
tentetenggg....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hehehehe...
.
.
.
.
saspen x aksi aku neh??
.
.
.
.
hehehe...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ini dia...:P
.
.
.
*x sempat mkn g neh, upload dulu utk tatapan semua..hehehe
mak x bg durian hancur terus, sedapnyaaaaaaaaa...slurppp slurppp...hehehe...

sebenaqnya aku dh lama teringin nk mkn buboq durian/ serawa durian ni, tp xdak kesempatan nk mkn kt rumah mak aku memandangkan bla balik umah mak ja, mlm, bila mlm ja baru balik umah mak, so, mmg xdak peluang mak nk wat bg ramai2 mkn...
n kali ni, mak mmg wat khas utk aku..thanks makkkk...

sayangggg mak...:P


No comments: