Saturday, February 12, 2011

hati dirundung pilu..:(

huhu, x tahu nk luah kt mana dan pada sapa..Allah?Allah semestinya dh mengetahui apa yg terselit dihatiku ini...doa2 yg ku titip pon semuanya memohon semoga Allah memakbulkannya...
apa yg aku sedihkan?hurm...


sesungguhnya aku terlalu impikan kehadiran seorang bayi/ baby sendiri..aku terlalu impikannya...hati siapa x dirundung sedih bila sesudah berumahtangga masih belum dikurniakan zuriat...tipu, bohong, dusta untuk orang yang x kisah bab ni...
dh lebih setahun aku mendirikan rumah tangga, dan sampai sekarang masih lg belum dikurniakan cahayamata...sesungguhnya aku sedang diuji olehNYA...
kdang kala hatiku memberontak untuk memiliki sesuatu yang bukan hak aku untuk membuatnya...tp bila diingatkan insan lain yang lagi kurang bernasib baik, hatiku jd sejuk...aku pasrah...
tatkala ini ku lihat telatah anak org tu anak org ni berlari dengan pelbagai telatah, namun apa hak aku untuk memeluk mereka seerat eratnya... jatuhnya airmata ku tatkala ini...segalanya hanya Allah yang tahu...
pelbagai ikhtiar telah aku jalankan..berurut?supliment?acid folic?clomid?ujian darah?apa lg??hurm...upt tu dh berapa puluh aku beli x tahula..pantang period lewat ckit, mesti test la walaupun seperti tahu keputusannya adalah -VE...

sedihnya hati aku tatkala ini...:(
rasa nak menangis lagi..:(

-with love-

No comments: