Saturday, February 19, 2011

huwarghh..kebosanan...

sebenaqnya aku post n3 ni sempena meraikan perasaan bosan aku terhadap suasana hari ini..hehehe...xla, mcmni, aku sebenaqnya ada hal nk ckp...2 3 menjak ni aku sensitif sgtla kawan..xtau napa...kdng2 simpati sgt dengan diri sendiri, sensitif x bertempat langsung...
hal remeh2 pon bleh nk nangis..huhu, sayunya hatiku inihhh...kenapakah???
entahla kawan...adakah hormon sedihku mai secara berlebihan bulan ni???entahla, aku pon x pasti,wallahualam...hehehe
tp kan, kan..hehehe...
aku suka membayangkan bahawasanya aku terlebih sensitif ni sbb aku preg..ya, aku sedang berangan2..salahkan aku berangan2 tanpa menggangu hidup org?x kan?so, suka hati aku lah...hehehe...
aku konon2nya sedang menghadapi simptom2 awal kehamilan...alah, biarlah aku nk syok sendiri, bukan dosa pon..hihi...
sebenarnya aku tengah tunggu kehadiran Cik P aku pada mggu depan..kalau dtng dia, maka angan2 aku untuk bulan ni musnah lah di pukul hammer...hehehe...
sebenarnya xdakla aku bergantung pada kehadiran Cik P sgt sbb Cik P aku mmg x tetap sgt sbb dengan sesukahatinya dia telah tidak menghadirkan dirinya selama 3 bulan bermula bulan oct 2010 sehingga bulan jan 2011..betapa sadisnya aku waktu tu karena waktu tu adala sorang makcik bidan ni telah mengesahkan bahawa aku telah mengandung..huhu, waktu bidan tu ckp mcmtu kan, laki aku renyih nahai, kemain bertaring misai sejemput dia tu...aku?mestila sukaaaaaaaaaaaa...tp, apakan daya..seminggu lepas tu aku g scan kt doc pakar, dia ckp nothing lam rahim aku...huhu, aku terpaksa terima ngan hati terbuka seluas2 alamnya...nk wat camana belum rezeki aku..hehehe...dan elok penghujung bulan 1, Cik P aku pon dtng tanpa kuduga...kehadirannya sangatla sejemput tet...x padan dengan 3 bulan x mai..sedih lgla aku dok memikio apa yg tersirat disebalik perut buncit ku inih..hehehe...
lepastu, dlm 6 hari Cik P aku mai, aku g berurut ngan kawan mak aku, dia pegang perut aku, dia ckp peranakan aku berada di kedudukan bawah..aku pon oh jerlah..aku bukannya tahu sgt bab tu..biasalah dengar peranakan bawah, atas, terbalik pa semua tu tp xdakla aku arif sgt dlm bab tu...ok, semula... lepas dia pegang perut aku, dia ckp peranakan aku berada di kedudukan bawah..lepastu dia pegang kawasan atas rahim n dia tolak peranakan ke atas pusat semula(kedudukan yg betul adalah diatas pusat dia ckp)....waktu tu sakit jugakla..mcm nk terkucil lak aku rasa...aku ni pulak bukan tahan sakit, alah, manja la katakan..huhu...
lepas dh selesai, dia ckp nk tengok Cik B aku samada ada susu ke x..mula2 dia wat sebelah kanan, dia picit sakitla jgk bg aku(aku kan manja, bapa kali nk ckp,huhu)..dia picit n kuar air, pastu dia wat sebelah kanan lak, n tba2 kuar susu, dia soh aku tngk..huhu, aku tngk mmg ada susu, wahh..bangganya saya....tersenyum2 kambing aku...bahagia ja rasa tngk pemberian allah tu ada kt aku..hehehe...
pastu dia kata, xpa, insyaallah ada rezeki pasni sbb susu pon ada...dlm hati aku ni berbunga2la apa lg kan...
apapun aku berdoa semoga allah makbulkan permintaan aku suami isteri...moga2 mempercepatkan kami memperolehi baby..insyaallah..:D
dan skrg aku tngh tunggu, apala nk jadiiiiiii, kalau ada rezeki aku, aku cerita lg k...tata..
:d

-with love-

No comments: