Monday, January 31, 2011

halluuuuuuuuuuuuu..............

hehehe, xdak apa nk di share, saja ja suka2...
today aku mai lewat ckit sbb abg teh bukak kedai pg td, jd aku kt rumah lehla wat keja2 yg sebelum ni aku abai kan seperti menyapu bawah kusyen, membuang sawang di balik tangga, mengelap habuk bawah lemari dan memasakkkkkkkkkkk...hhehehe...
kalau hari aku keja dr pg sampai ptg, aku malas nk masak sbb kdng2 kena hari x lrt, mmg x terusikla dapuq tu..g pon aku malas nk smpn stok ikan/ayam/apa saja bahan basah sbb 3 4 hari kita x masak, masuk hari ke5, benda tu dh x elok dh kan..
jd kalau kena hari aku tau aku leh cuti 2 3 hari, barula aku beli n masak apa yg aku suka..suka2 hati akula nk masak apa pon, laki aku x kisah, dia bukan jenis cerewet, asaikan rasa garam gula pedas masam oklatu kan...aku bukannya x reti memasak sgt cuma malas ckit ja...heheheh
sebenarnya td pg aku dengan rajinnya telah memasak sambal telur, sayur taugeh+tokua+sosej dan cucur udang...ala, laki aku nk mkn srng2 dia ja, wat apa nk masak banyak2 kan..
lepas aku sampai tmpt keja, aku mesej dia : abg mkn dakg yg ayg masak tu, sedap x?
dia reply : x mkn lg...
aku reply balik : ptt la xdak pujian2...hehehehe
dok sat dia reply pulak : baru nk mkn..
aku reply kepada mesej yg dia reply tu : sedap x???????
dan tut tut, bunyi mesej aku, dia reply balik : wah, sedapnya ayg abg masak tapiiiiiiiiiiiiii....
aku pon tertanya2 dan menekan butang reply dan lantas menaip : tapi apa sayangggggggggg???
dan dengan kadar masa 10 minit/satu mesej, dia pon reply mesej aku : tapi xdak sayangg...

hehehehehe, terharunya aku....
hapa kau kata aku???syok sendiri??ckp elok2 ckit nah....hehehee...
suka suki jak..:D

k wassalamm....no pic sbb x smpt snap..:D

-with love-


No comments: