Sunday, February 20, 2011

cian adik...

adik?adik mana?adik aku?adik aku dh 18 taun meninggalkan aku...ketika hayatnya 5 tahun, dia dh pergi meninggalkan kami semua...waktu tu aku 8 tahun..x bapa nk cerdik elok lg rasanya tp yg pasti aku teriak time tu...:(
tp kali ni aku bukan nk cerita pasal arwah adik aku tp pasal anak menakan aku, syafiqah yg aku bahasakan dia adik walaupun dia dh ada adik...org lain panggil adik dia x bg, dia soh panggil kakak, tp aku panggil dia adik xpa plak..mungkin sbb aku bela dia kecik2 dulu kot...
hurm...x sempat nk cerita dh nk menitis air mata, apala yg aku sensitif sgt xtaula...tolonglah mata dan hati,jangan over acting sgt boleh x...huhu...
apa yg aku sedihkan??hurm...sebenarnya aku sedih bla tngk dia kena marah ngan sapa2...xtau napa, aritu anak org lain wat salah, dia yg kena marah, aku masuk lam bilik air terus nangis...sedihnyaaa....aku terlalu sayangkan dia...kdng2 rasa kasih sayang aku kt dia melebih2...
kalau dberi peluang, nk ja aku ambik dia, aku nk jaga dia, nk peluk dia, nk wat segala2nya kt dia...
sbb aku x dak anak ka aku jd mcmni??xlah...sebenarnya sewaktu kelahiran dia, keluarga aku mmg x dak baby lg setelah kematian arwah adik dan kami adik beradik makin membesar...lepastu, waktu mula2 dia lahir, dia dok umah aku...tdo ngan aku siang2, mkn, mandi, semua ngan aku...bab tu aku lepas abeh study kt poli aku x keja lg...keja aku waktu tu adalah melayan dia...sebab tu aku terlalu sayangkan dia melebihi segalanya....
skrg kan musim sensitif aku, kdng2 bla tngk muka dia pon dh wat aku rasa nk nangis...huhu, ya allah, dugaan apakah ini....sedih gla2...
adik, acu sayang adik, acu xmao tngk adik kena marah/ dok dlm keadaan susah...:(


bukan x kasih dan sayang anak menakan yg lain tp kehidupan org lain lebih sempurna dr kehidupan dia...apa yg x sempurna kt kehidupan dia???hurm, biaqla Allah ja yg tahu....:(

-with love-


No comments: