Monday, August 3, 2009

debaran makin tiba..

huhu..actually aku x tahu mcmmana perasaan aku skrg ni, x semena2 aku dh nk bertunang, biar benarrr..hihihi...
sblm ni 'dia' banyak bincang dengan family 'dia' pasai kami, aku diam ja sbb 'dia' x pasti lg mcmmana. 3 4 hari lepas dia lepak kt cc aku smbl tlng aku wat keja2 aku, tba2 abg aku mai, abg

aku wat biasa ja, tp balik ja rumah terus dia sound aku, dia kata tunangla dulu, dok jumpa selalu mcmtu, x elok org tngk, nnt timbul fitnah. n aku pon ckp la kt 'dia', abg srh bertunang dulu, biaq ada ikatan. tba2 'dia' kata xpalah, mcmtu kita bertunang ja sebelum posa..uikk...cepatnya..persiapaan apa satu pon xdak nihh...
pastu aku ckp kt mak aku yg mak dia nk masuk meminang, mak aku senyum ja, phtu mak aku bincang ngan abg aku, bincang punya bincang, dptlah persetujuan yg kami akan bertunang sebelum puasa, wahhh...x duga secepat ni...
huhu..sebenaqnya esok mak dia nk datang merisik aku, malu maaa...huhu...
'dia' ckp just nk sembang2 n tetapkan tarikh tunang ja tp mak ngan kak 'dia' nk aku ada gak sbb nk tngk aku, adoila...esok aku nk pakai apa erk..xkan grand2 lak, rasanya pakai baju kurung yg biasa aku pakai mai kheja ja kot, ala..org nk tngk ja pon, xkanla nk over2 kan...hihi..


2 comments:

♥ mamaQASrina ♥ said...

selmt bertunang utk adik kak nih..
"jaga diri, hiasi peribadi"

M|sSpSp said...

thanks kak..belum lg kak, nnt wanie habaq tarikh dia na...