Tuesday, August 11, 2009

gula oh gula...

gula ohhh gulaaa...kenapa la engkau xdak ni..
hurm...menteri ckp gula cukup, gula cukup, tp still xdak, napa neh..mak aku dhla hari2 asyik suruh aku g cari kt kedai utk spare kenduri sabtu ni, aku lak puas pusing kedai nu, pusing kedai ni, last2 dpt la sekilo..huhu...

mcm2la, sapa yg btoi2 bersalah pon x tahulah.. semalam mak aku merungut lg, nk bancuh ayaq mcmana la sabtu ni, aku lak bg la cadangan wat ja sirap bandung..hihi..ok gakkan?sedap wooo...tngklah camana, kalau melarat gak gula ni kt umah aku, mmg terpaksa beli susu wat sirap bandung jalah nampak gayanya.
yg aku paling x tahan gelak, baru2 ni adala srng tu, jalan ala2 rockers gtu, tangan dia siap pegang 3 hinggit g, tba2 dia menuju ke cc aku, dia tanya, gula ada X? siap dengan sora serak2 ganas lg, aku senyum nk ckp xdak..belum sempat aku ckp, dia dh blah...hahaha...gelak kuat aku lepas dia p. aku rasa kan, sebab gula ni, ntah2 ada yg gaduh laki bini pa..kan kan?yerlah..nk mnm air pon xleh sbb xdak gula, mao x gaduh..hahaha...
yang budak2 mai tanya ada juai gula ke x tu mmg dh biasa dh..aku x tahula napa depa mai tanya aku..mmgla aku ada juai makanan skit2 tp xdakla nampak cam kedai runcit sgt pon..hahaha..tp kalau aku juai jugak camana?wakakaa...lawak la pulak aku neh...

No comments: