Sunday, September 8, 2013

aku yang dolu bukanlah yang sekarang...

Assalammualaikummm...

bersyukur aku ke hadrat ilahi sebab dapat lagi aku bernafas hingga ke hari ni, dpt melihat keindahan alam, keindahan ciptaan allah...syukur sgt2..

ades, lama kan x update blog?xdakla lama sgt2 tp lamala jgkkan?kan?hehehe...

oklah, jom bercerita pasal perkembangan aku buat masa skrg..ok, buat masa sekarang, aku masih lagi menjadi suri rumah dicampur berbisnes kedai ftstst+alatulis+komputer..walaupon xla mendapat income tinggi tp alhamdulillah, aku seronok sgt mcmni, dpt jaga laki aku hari2, dpt jaga mkn mnm dia, dpt jaga perniagaan dia, dpt bersama- sama membangunkan perniagaan kami bersama-sama..syukur sgt2..sesungguhnya percaturan allah tu hebat sgt kan??kita x jangka pon allah akan permudah sampai mcmni sekali..

oklah, selain dr menjadi surirumah+berniaga kedai tu, aku juga kini telah menjadi ahli shaklee...ewaahhh, bunyi mcm best kan??ya mmg best pon..hehe...skrg kan tngh hot produk shaklee, dengan ESP nya, dengan ALFALFA nya, dengan LECHTHIN nya dan bermacam2 lagilah...



series aku bagitau, aku bersyukur sgt dpt bertemu dgn team shaklee yg sgt2 membantu, bukan membantu utk berbisnes shaja tp membantu utk merawati masalah kesihatan sama..aku ckp mcmtu sebab sebelum aku join menjadi ahli shaklee, aku terlebih dahulu telah mencuba produk ni..time tu aku ambik alfalfa, lechithin, herb lex dengan gla..tujuan ambik kesemua tu adalah untuk menyeimbangkan kitaran haid aku dan menurunkan berat badan aku...dan semua vitamin yg aku ambik tu, tahan sehingga hampir 2 bulan, ni semua bergantung pada cara mkn vitamin tersebut ok.. setelah sebulan aku ambik kesemua vitamin tu, aku dapati berat aku turun 2 kilo, fuhhh, mmg mcm best bunyi dia kan...time tu aku pn x percaya sampaila doc aku bgtau mmg btoi berat aku turun dan badan aku dh mula nampak shape semula..muhahahaha, malu kan doc ckp mcmtu tp tu lah hakikatnyaa..syukur sgt2...utk kitaran haid plak, alhamdulillah, sehingga kini, maintain mai setiap utk on time..suka sgt aku bab ni sbb aku jenis period datang x menentu...

jadi setelah yakin dengan produk ni, maka aku pn bersetujulah utk menjadi ahli shaklee memandangkan aku akan terus mengambilan vitamin ni utk aku dan keluarga lepasni..jd selain aku bleh dpt harga ahli setelah join jd ahli, aku jgk akan dpt point sekiranya aku bnyk membeli produknya...hehehe...

oklah, kepada kawan2 yg nk tau pasal produk shaklee atau utk bertanya-tanya sahaja pon aku x kisah, sudilah kiranya kawan-kawan pm fb aku atau call/sms/wassap aku di no 0195638410...opss bleh jgk like page fb aku lovevitamins atau p ke akudanshaklee.blogspot.com...




in shaa allah harga MELETOP dan TIPTOP..hehhee...

assalammualaikum semua..jumpa lagi...

No comments: