Monday, July 22, 2013

mimpi semalam..

assalammualaikum dan salam ramadhan semua....
alhamdulillah, dpt lg kita merasa ramadhan kali ni kan..moga tahun2 depan, kita dpt berjumpa dengan ramadhan lg..in shaa allah..

berbalik pada tajuk aku yg super hot tu, aku nk cerita bahawasanya smlm aku telah bermimpi..comel ja mimpi aku tu, blehla kalau ada sapa2 nk buat telemovie raya..hehehehe...

ok, mimpi aku tu berbunyi mcmni..mula2 aku mimpi aku dok kt satu kawasan perumahan, dlm 2 tingkat mcmtu kot..aku n sapa tah p la satu rumah tu n p naik kt tingkat 2 rumah tu tiba2 kt tingkat 2 rumah tu ada org sakit kulit(lelaki) dan dia mcm nk ja dekat dengan aku, x paham aku kenapa sbb aku x kenal dia pn,x kenal di alam nyata la, wakakaka...alam mimpi tu seolah2 aku kenal diala pulak..

yg menjadikan perasaan aku cemas tu adalah, dia mcm nk ja kejor aku dalam keadaan mengesot, aku apa lg, sup sap sup sap berlari, siap lari dengan mtr lg sbb kulit aku dh terkena kulit dia dan kulit aku pn dh mula gatal2 seolah2 penyakit tu dh merebak mai kt aku.. pastu tetiba mtr yg aku curi utk lari tu plak xnak jln..dlm mimpi tu aku sempat lg berfikir, 'nanti nak bawak mtr ni bg laki aku pomen la, bg laju' ..hehehehe..ha, cuba tngk..comel kan mimpi aku...wakakaka...

ok2 sambung balik...memandangkan motor tu xleh bergerak, aku pn berhentikan motor tu n aku lari guna kaki ja terus, aku sempat jgk tngk belakang, aku nampak mcm manusia yg sakit kulit td tu mcm dh dekat kt belakang aku, tp kali ni dia berlari, x mengesot dah..jd apa lg, aku pn lari dan terus lari n tba2 aku terjatuh kt tepi jalan yang aku lari tu..jatuh atas rumput empuk..class x aku?heheheh...

ok, lepas aku jatuh tetiba org yg kejor aku tu berlari mendapatkan aku..kira mcm dia pangku aku la..aku lak mcm nk lepaskan diri sbb aku takut dengan penyakit kulit dia tp tba2 aku terpandang wajah dia...erk, rupa2nya org tu bukan org yg berpenyakit kulit td la, rupa2nya org lain, sapa tah, ensem lak tu...suko tol aku berada dlm pelukan dia...lepastu aku pn bercinta dengan dia n diikuti majlis perkahwinan yg super meriah kt rumah mak aku...wahh, bahagia x anda rasa mimpi aku tu??bg aku, aku cukup bahagia..wakakakka....nk mimpi lg mcmni mlmni leh x??hehehehe....x sabaq nk tdq plak aku rasa..wakakakakaka..poyo tahap gaban kan cerita aku ni....

babai, nnt jumpa lagi..assalammualaikum..

2 comments:

sofian akasah said...

macam2 mimpi erkkkk.....

wani said...

biasala, pilih ja nk mimpi mcmmn..hehehe..