Wednesday, September 11, 2013

Percubaan untuk kurus dengan shaklee..

Assalammualaikum...hehehe..

syukur keatas nikmat yang Allah bagi hingga dpt lagi aku bernafas hingga ke hari ni...

oklah, harini nk cerita pasal percubaan aku untuk kurus..mcm aku cerita sebelum ni, aku ada ambil alfalfa+lechithin utk kuruskan, dan time tu berat aku turun 2 kilo dlm masa sebulan, dan kali ni dengan gigihnya, aku ambik alfalfa+omega+cinch mix utk usaha aku kurus lagi dan lagi..konon nk yg lagi kuat lah..hehehe..

ha, bawah ni lah set yang aku ambik..cinch aku ambik perasa coklat, sedappp sgt..cap cap aku meminumnya..heehe.. dan ada lebih satu g tu kan, yg tu adalah advance joint health tablet..tu khas utk mak aku..mak aku kan sakit urat, dan sakit lutut sampai tetiap mggu wajib makan ubat dr parmasi, kalau x makan, xleh berjalanla mak aku..jd aku ikhtiaq dengan cara ni, aku bg mak ak makan, baru 2 kali mak aku mkn, aku hrp sakit mak aku kurang serta mudah sembuh..kesian tngk mak aku jalan terhinjut2 sambey menahan sakett...


oklah, nnt kalau ada perkembangan lanjut, aku bgtau lain k..aku hrp sgt2 berat badan aku dpt turun dlm 5-10 kilo..letih woo bdn besaq ni..hahaha..

oklah, untuk yang nk order atau nk tnya apa2 pasal produk shaklee, direct call/ sms/ wassap no 0195638410...in shaa allah aku sedia membantu...

assalammualaikum semua..:P


No comments: