Monday, September 23, 2013

zuriat????

Assalammualaikumm...

hurm, pepagi ni dh wat tajuk zuriatku kan..ya allah, pg ni xtau nk cerita, xdak apa yg mencuit aku, xdak apa yg memanggil aku tp tba2 ja terasa nak sgt2 ada anak, terasa mcm sampai bla aku nk tunggu walau hakikatnya aku dh lama tunggu..dh dekat 4 tahun..:(..

air mata dh tidak terkira alirannya, hati sedih tak terhitung kali nya..allah allah allah..sedihnya...aku lemah sgt ya allah..aku bukan nk menunjuk dengan kehadiran anak tp aku mmg memerlukannya..mungkin ini memang fitrahnya ya allahh..:(



*wat pg g entry ni tp x sempat post..huhuhu..

2 comments:

Ana Suzana said...

Allah lebih mengetahui segalanya.. mana tau nanti pasni di kurniakan anak yg ramai setahun sorang.. cth mcm makcik ana.. 8 tahun dia menanti kehadiran cahaya mata.. lps tu terus di kurniakan anak setahun sorang.. sekarang anak dia dah 7 org sampai dia penat dah nak beranak..kikiki.. hebat kan kuasa Allah.. yg penting jgn putus harapan dan teruskan usaha serta berdoa padaNya..

wanie said...

assalammualaikum, terima kasih kak ana sudi singgah ke blog saya..lama saya x jengok blog sebenarnya.. dan utk pengetahuan kak ana, dengan kuasa Allah, saya tengah hamil..sekarang dh 5 bulan...tiada kata2 lain yang mampu diucapkan melainkan alhamdulillah..syukur sgt2 :)