Wednesday, January 4, 2012

assalammualaikum!!

assalammualaikum kawan2...

apa habaq...

dh banyak ari x menaip kt dlm blog..arini ada kesempatan sket, so leh la taip2...

pg ni aktiviti pertama aku adalah p belajaq reta...skrg dh 4 jam dh belajaq..tinggai lg 4 jam lgik..syokla jgk meronda2 kt jalanraya dengan kereta slow motion tu..hehehe..berderet org kena ikut belakang aku..wakakaka...cian depa tp nk wat gena, aku nk bawak lelaju cikgu aku x bg, so aku slow jerlah..hahaha..

jangan x caya k, aku dh belajaq drift dengan laki aku taw...hahaha...lawak2...

dan berbalik pada hal renovation rumah aku, baru arini depa start wat...4 org datang wat kt rumah...aku lak xleh nk tunggu sbb kt kedai skrg ni cbuk sket..awal2 sekolah ni biasalah, cikgu cikgi banyak nk ftstat..hehehe...

td aku smpt tngk sket..mmg semak gla la rumah...tp xpala kejap ja kan..pasni cantiklah rumah aku...yeyeyyyyyyyyyyyyyy...ai like..dh dok termimpi2 dh nk letak cat kaler apa pasni..suka btoi aku..hehehe..


No comments: