Wednesday, January 4, 2012

selamat petang kawan2...:D

assalammualaikum.....
apa cerita harini?menarik ka x???

hurm...act pepetang neh aku terpikirkan sesuatu..

kawan2 ada tngk x baru2 ni drama zuriat suamiku??kt tv9 kalau x silap aku gambaq tu...
aku nk tngk mlmtu tp laki aku tngk tajuk terus dia kalih gambaq lain, mayb x suka pk hal mcmtu kot...(berpandukan reaksi dia lah..)


disebabkan dia x nak tngk gambo tu mlmtu, aku pon meh la tngk ulangan kt utube.....

lepas tngk aku terasa sesuatu la....bla si isteri bgtau suami dia, dia izinkan suami dia kawen lain sbb depa x leh nk dpt zuriat lepas kehilangan bayi dlm kandungan isteri dia akibat kemalangan...

time tu aku terasa mcm hati aku tergerak2 nk sebut benda tu n semalam aku dh pon tersebutttttttttttt....

sensitif gler aku smlm...tah apa kes la aku p ckp mcmtu...tp smlm ada la terasa sedih bla tngk suami dok kelip pok kelip pok srng2 tngk tv...aku tau dia sunyi tp apakan daya...aku x mampu nk tunai kemahuan dia..Allah x izinkan lagi walaupon dh puas kami berusaha...

dh aku p ckp lagutu, laki aku tetiba kata kt aku...'abg rasa abg x mampu nk bahagiakan org lain selain ayg'...sob2..sedihnya abg..pasaipa abg ckp mcmtu...:(

ayg sedih nehh..ayg rasa x sempurna hidup ayg sbb x dpt nk lahirkan bb utk kita..:(

ayg pon nak, tapi....Allah lebih mengetahui semuanya abg...kita bahagia dengan wang ringgit, kita bahagia dpt jumpa hari2, tp kita x sempurna tanpa kehadiran bb...abang...plis...ajaq ayg bersabaq lg...tolonglahh...bantulah ayang...:(

No comments: