Wednesday, January 18, 2012

cuti² malaysia....

assalammualaikum kawan...
wah..rasa mcm dh lama x update blog..
update yg lepas pon mcm nk x nak update ja kan...hampes btol..hahahaha...

ptg ni aku asyik nk tersenyum ja...yerlah, kasteme ramai, pastu mggu depan mayb nk cuti sehari atau dua hari sempena raya cina, so okla kan...pusing p mai2, xdakla rasa teruk sgt aku bercuti..hehehe..

mggu depan bukannya nk cuti sambut raya cina tu tp nk sambut family aku sbb insyaallah nnt reramai akan balik ke rumah mak...so konpemla meriahkan..tahla apa plan kali ni..aku teringin nk bercuti kt tmpt yg sejuk2, nyaman, x bising..indah....tp fulus pon kureng la ni, so lupakan jerlah...


kalaulah aku ada fulus banyak skrg ni, nk ja aku g round satu malaysia mcm dulu2 waktu arwah abah ada dolu2...seronoknya...kami p seluruh pelosok semenanjung malaysia..bestnya....bilakah masa tu akan berulang kembali walaupon tanpa tok dan abah....

hurm...:(


No comments: