Wednesday, November 23, 2011

redupnya suasana...

cuaca harini Rabu, 23/11/2011 btoi2 redup dan sayu..kasteme pon kurang arini, mayb depa pon malas nk kuar memandangkan cuaca mcmni mmg membuatkan semua org lembab dan sedap bermalas malasan kot kan..hehehe..
esok insyaallah aku akan bercuti...nk kemana????
act, esok kak ipaq n biras aku balik dr Mekah..so, kami beramai2 kt cni akan bertolak lah g ambik depa berdua d Penang besok..x pasti g jam berapa sbb kapal delay..sepatutnya harini dh sampai balik, tp dh kapal delay, so, besokla sampai cni..jam berapa x pasti lg..sok meeting lain kot...
hurm..xtahulah nk bawak bekal apa utk mkn2 diperjalanan esok...aku cdang kt laki aku, aku nk kukus kek coklat tp dia xnakla plak..dia ckp, xyahla renyah2, beli sudah...eii..x support org langsung...tahula aku ni seorang yg agak malas memasak, tp aku suka masak kek/ kuih tau x...dia mmg xtau sbb dia xnah ambik tau pon peberet aku...geramnya aku!!!!saborrr jerlah(gaya dlm filem Hantu Kak Limah)..hehe....

No comments: