Sunday, November 27, 2011

haji mabrur..:d

ehhh, bukan aku lah yg mendapat haji mabrur...gempak lebih ja kan aku neh...
act semalam kak ipaq aku baru ja balik dr mengerjakan haji...alhamdulillah..selamat sampai dan sehat kak ipaq dan biras aku tuh walaupon 4 kali kapai delay...yup!delay sebab flight rosak...tp xpala, dh selamat sampai dh pon skrg...dan disebabkan masalah delay mendelay neh, aku tercutila sampai 3 hari sbb 1st day kata nk sampai mlm khamis, tup2 delay, so dpt info plak kata nk sampai ptg khamis, so hari khamis cuti lah, pastu delay lg kata nk sampai hari jumaat n seterusnya sabtu....so, dari hari khamis direct ke hari sabtu, cuti lah aku....n arini, ahad, aku dh start bekerja...harini kan 1 Muharram..jd agak ramaila lalu lintas dekat area kedai aku neh...dan ramai plak wat kenduri arini...aku kalau boleh nk mntk ampunla sgt2 kepada kengkawan sbb aku xleh nkp mana2 kenduri sbb laki aku dh janji dengan org harini dh memandangkan 3 hari lepas dia pon cuti direct mcm aku jugak, so arini dia x dpt nk lari lg dh...sori sesgtnya kengkawan ya...

n dari kembali nya kakak ipaq aku dr mengerjakan haji, so aku dptla 'sedikit' buah tangan dr sana..alhamdulillah...org ingat jugak kt aku...terharu wohh...:P..
lupa nk snap semalam..aku dpt
jubah,
selendang,
gelang,
minyak atar,
inai,
air zam², dan
jubah utk laki aku.

mmg terharu woo..alhamdulillah..moga ikatan yang termatri ni berkekalan sampai bla2...bulan 2 ni mak mertua lak nakg umrah, ingat nk mntk tlng belikan telekung utk aku kt sana..teringinla..aku nak pegi beli sendiri tahla bla..sebelum pegi kena pk nama yg dh di blacklistkan org ptptn, ohhhh ptptn...clearkanlah nama aku, aku janji aku bayor tiap2 bulan...ni dh blacklist, aku pon jd jap bayar jap x ja la...sadis sungguhlah dengan nasib ni...sob sob sob...



No comments: