Monday, November 21, 2011

anak menakan acu...

huhu, sedihnya smlm...budak2 5 org tu meh duduk ngan aku smlm sebab lama x jmpa, aku lak g jamu sambal telur ngan ikan bilis grng ja kt depa..sedihnya arini..rasa kesian gla2 kt budak2 tu...act aku x sempat nk sedia apa2 sbb aku x bajet depa ramai2 nk lepak kt rumah aku kemarin...kesiannya kt sayang2 acu tuh...nnt acu masak ayam grng kfc k...acu sayang semua anak menakan acu sgt sgt sgt...tiada kasih yg dpt acu tumpahkan lagi melainkan keatas anak2 menakan acu sahaja...acu terhibur kalau semua anak menakan acu dpt membesar di depan mata acu dan memeluk acu seerat2 nya...:(

-> bawah ni gambo2 depa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*ni kelima lima anak menakan aku yg lepak kt rumah aku semalam..mmg letih sgt2 semalam sbb jap2 ligan yg nu, jap2 ligan yg ni, pastu jap2 lari g ambik minyak gamat sbb ada yg jatuh guling2 waktu main kejor2, pastu jap2 lari g leraikan pergaduhan kecil..fuh..mmg mencabaq gla jaga budak2 ni erk tp aku suka..aku xkan mengeluh untuk anak2 menakan aku...aku sayang sgt2 semua anak-anak menakan aku..skrg aku dh ada 9 anak menakan...semuanya comel2...:)

-dari kiri, syafiqah, anis, aisyah dan yana-

-ni plak naufal-


No comments: