Tuesday, March 29, 2011

ANGGUNNYA WANITA BERHIJAB CONTEST

wahh, dengan rajinnya aku join contest...tu pon sbb kena tag ngan cik ct twinkle ...xpala, apa salahnya mencuba nasib kan..hehehe...g pon ngan cara ni, leh la kita tmbh2 kenalan ngan lebih ramaiiiiiiiiiii lagi..tul x?hehehe...

oklah, contest ni di create oleh cik yuz..(aku kenal sebab cik ct twinkle tu la tag aku n soh aku join contest ni)hhehehe...
oklah, tanpa melengahkan masa, aku nk penuhi syarat2 yg telah ditetapkan dalam contest tersebut...

syarat pertama :- aku mesti berblog...-ni bukan blog ka kawan???sah sah ar ini adalah sebuah blog...ehhehe

syarat kedua :- letak gambo tuan create, iaitu cik yuz... - ni gambo nya...xdak kompromi okeh...:D


syarat ketiga :-nk follow cik yuz x pa, x nak follow pon xpa...- dan dengan bijaksananya diri aku ni, aku telah follow beliau dengan menggunakan gambo sebegini...

hehehe....sempat g tuh..:D

syarat keempat :- letak gambo yang nk dipertandingkan....dan dengan x malunya aku letak gambar ni sebagai pertaruhan...




































































tadaaaaa.............gambar ni ja pon.........kih kih kih...


maafla kawan2..saya x pandai sgt bergaya n pemakaian tudung yg dipertandingkan pon biasa2 saja...sori sgt2 kalau ada sesapa terasa hampa ngan sikap saya neh...!
:P

syarat kelima:-sejarah pembabitan dalam arena bertudung....-okeh, memula sekali aku just pakai tudung utk ke sekolah ja, sampai darjah 3 aku g sekolah pon aku masih lg buang tudung letak dalam meja atas alasan panasla cikgu..hehehe...utk aktiviti luaran plak, aku start bertudung waktu darjah 6, tu pon dh akhir2 darjah 6 dh dan tu pon setelah dileteri oleh abg2 ku yg agak2 alim gtu...ramai ckp elokla belajar bertudung, kan comel...dan aku ingat lg diawalan aku bertudung aku pakai tudung corak2 pelangi gtu, siap kuar jambul kt depan lg, lawak2..hehehe...hari memula pakai tu ramaila yg pandang2 jeling2, yerlah hari pertama berubah, mcmtula kan....dan itulah sejarahnyaaa..:D

syarat keenam:-tag 3 org kawan...- kt cni aku tag kak ayu , kak fadhilah dan raihana

syarat ketujuh:-tinggal link kt cikyuz...- done!!

k lah, takat tu jalah huraian saya takat hari ni, lain kali saya merapu lg..
slmt bercontest...:D


-with love-

No comments: