Sunday, January 30, 2011

ltdl

huh, mggu lepas seminggu xleh on9 sbb kabel tlpn kedai kena curik..abeh satu line kedai aku xdak internet ngan tepon, pencuri tu mmg pencuri la jgk sampai bla2 kan...x insap2..geramla jgk...dh internet pon xdak, aku malas nk menengung kt kedai walaupun ftstat n brng2 lain leh juai sbb org dh biasa kedai aku kedai internet kan, jd xdakla sgt org nk memfotostat sgt...(malas sama sbb aku baru lega cirit birit-usus x stabil lg)hehehe....
dh xp reja, reja aku kt rumah adalah tngk tiviiiiiiiiiiiiii...aku tngk sampai ptg, dh cemuih aku kuaq p lepak kt kedai laki aku, tngk dia repair mtr, susun barang...aku bukan xmao susun, satg aku susun elok sgt dia x suka, dia kata kedai mtr mana ada susun elok2..hahahaha...ayat xleh blah btoi...
hurm...kebetulan aku kt rumah hari isnin 24/1/11 tu, adala pulak letour de langkawi nk lalu tngahri tu, jd apa lg, dr awai2 pg lg la polis dok wiu wiu depan umah...siren amaran la tu kan...yg 1st wiu wiu tu adala dlm pukui 10 kalau x silap aku...waktu tu just bg amaran pertama, geng gerek nk lalu tu tah dok mana hala lg, depa kt cni dok cek line dh..hehehe...
lebih kurang 12.30, gerek tu pon tiba...syioknya dok rumah tepi jalan raya neh, tiap2 tahun dpt tngk aktiviti gerek beramai2 tu..hehehe...
























ni waktu gerek baru nk sampai, x berapa nk jauh dh rasanya..pandangan ni adalah dpn kedai laki aku...hehehe


















ha tu dia, gerek nk sampai dh...dan lg tu soh laki aku kalih...pemandangan agak indah..terer gak aku kandid..hehe


















ha, tudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, depa tngh bergerak..mujoq sempat snap...
guna kamera tepon ja, babtu x bapa nk segak sgt..heheheheh


ha, tudia cerita aku sepanjang aku x bekerja...sebenaqnya banyak g cerita yg aku nk cerita tp semua2 tu ikut mood..kalau mood ok, okla aku pon..hehehehehe
jumpa lagi...:D

-with love-


No comments: