Tuesday, July 2, 2013

Try berblog menggunakan tablet..hehe..

Assalammualaikum...
Alhamdulillah,setelah sekian lama x berblog,harini baru tau kita blh berblog dgn mnggunakan aplikasi kt play store..mudahh wooo...ni kes penyegan nk taip kt pc ar neh...hehe
Syukur alhamdulillah,x lama lg kita dh nk menyambut ramadhan...aku harap ramadhan kali ni ramadhan yg dpt merubah ku menjadi yg lg baik n terbaik...
Bulan lps aku buat iui,nnt suatu masa yg sesuai aku ceritakan prosedur iui n keberhasilannya keatas aku k...aku masih mengharap pada allah...
Oklah,ni try n error ja guna kt tab,nnt lain kali aku menaip lg ok...salam sayang...

2 comments:

Raihana Humaira said...

ada ke dkt playstore...
awat tak pernah tauuu pun...arghh stress nak donlod skrg jugak!

wanie said...

ok rai, sila donlod skrg jgk ok..wani pon bila tau ja terus donlod dengan kadar segerannya..hehehe