Monday, December 14, 2009

lamanyaaa...

waahh...lamanya x post apa2 kt cni..hahha...aritu mood malas telah melanda diriku kerana aku telah menyibukkan diri dengan pesbuk sepanjang masa...hahaha...ralit woo main game kt facebook...

ni hari ni terajinla pulak nk cerita ceriti...sajala cemuih2...anyway aku dh nk kawen...hahaha...kalau ikut tarikh arini, lg sebulanla aku nk kawen..fuh...amazing..sggh x ku sangka begitu cepat sekali masanya akan tba...apapon aku doakan semoga segalanya berjalan lancar..mcm sebelum ni..aku dan keluarga serta keluarga bakal suami dh merancang utk melangsungkan majlis pada 13 hb 2 dan sebelah lelaki pada 14 hb 2 sempena cuti raya cina tp tarikh tu x dpt diteruskan sbb ada org kg aku dh ambikla pulak..semuanya salah paham..maka tarikh jd bertindan..apapon setelah dibincang2..segalanya dpt diteruskan jgk tp tarikh nya ditukaq..aku wat 16 januari dan suami, 17 januari...

-with love-

No comments: