Monday, October 12, 2009

minggu yg sgt tenat dan penat

fuhhh bosannya terasa..arini baru masuk keja balik..kelmarin n kelmarin dulu p kursus kawen...hehe...ehh, tergelakla pulok...sebenaqnya mmg tngh suka pon..aku p kursus ngan aju, mmg seronokla..dia kan banyak ckp, so x bosan langsung aku ni disamping dia..my sayang lak x ikut sbb dh ambik dh dulu..x seronok lak rasa tanpa dia sbb kalau dpt kongsi apa yg ustad tu cerita kan best..huhuhu...gedik sudah adala..;P..
last week aku demam..tba2 rasa teramat tenatla pulak, so pergi lah aku ni ke klinik, rupanya aku ni penat..ntahla pulak tba2 ja penat, ingatkan susah bernafas sebelum ni just gtu2 jer..kenala hisap gas jap, lepas pada tu rasa lega kit, tp dh balik rasa penat balik..hurm...dh makin berusia, makin dekat lak ngan bermacam2 jenis penyakit..
aku g kursus pon dlm keadaan yg x selesa...mmg menyedihkan tp terpaksa jugak p..

..hehe..tu ja nk taip sbb rasa cam lama ja x menaip...:P

-with love-

No comments: