Monday, September 7, 2009

just 4 you

alamak..rasa mcm nk menaipla pulok..hahaha...apala aku neh..xsat aku ckp malas nk menaip, ni nakla pulak menaip..ni yg org panggey gegeh ni..tul x?hehe..

actually aku just nk kongsi sesuatu ja..sekarang avon ada promosi minyak wangi titanium apa ntah nama dia..aku bau cam wangi ja, so aku belilah utk cik abg aku satu...sekarang tunggu dia mai ambik ja neh..aku ckp aku ada something utk dia, tp dia xleh ambik secepat yg mungkin bab keja yang tengah menimbun dia kata..dengan x lrat posa sama kan..so xpalah, tunggu jerlah bila dia mai ambik..

aku ni xdakla kreatif sgt, cuma suka mencuba ja..bab ni ja lah mencuba, bab makanan aku xnak mencuba tau sbb aku tetap xkan suka benda yg aku rasa x sedap n x menyelerakan tekak aku..huhu..
dah ar..jom ar layannn gambo...



k, ni set minyak wangi tu..ala murah ja..xpala murah pon, yg pntg, ikhlas n sweet...:P



ni plak aku lekatkan sekali utk mengkreatifkan hasil tangan aku..ok x weh??heheh..



n then kad yg aku create sendiri pon aku dh selitkan dh..ok kan ok kan?ikhlasla weh..hehehe..



okies...ni gambo yang aku edit tu..aku g cuci, n aku selitkan jugak sekali..hadiah berganda woo...hehehe..



n..taraaaa..siap dh...gambo jadi gutu sebab lampu kalimantang diatas kepala daa...hehehe..

ok2, semuanya dh siap, lani cuma tunggu dia meh ambik ja neh..xtahu g nk wat kejutan mcmana satg..huhu..good luck 4 me.. :P

-with love-

No comments: