Tuesday, September 15, 2009

bahang raya semakin tiba..

huhu..tinggal 4 hari g ja nk sambut raya.. semalam aku, mak n abg ngah pegilah shopping brng2 utk wat kuih ckit kt aneka..g beli kt aneka jadila sbb senang nk cari barang, kalau pegi tesco ka, giant ka, mesti ada benda x terbeli punyala bab susah nk cari, besaq sgt tempat dia, brng lak letak merata2..

aku punya cadangan kuih taun ni :

1. almond london
2. samperit
3. makmor
4. conflakes madu
5. mazola
6. (xtau lagi-kuih sarang semut kot)

n semalam aku pas pasang pelita depan rumah. aku pon mulala siap sedia brng2 kueh aku..aku mula wat conflakes madu dulu sbb senang ja kan n aku lak start lewat semalam..kalau wat yg kompleks saheh tdq dlm tepungla aku..

sebelum kita terus acara membuat kuih muih, aku nk tunjuk gambo pelita yg aku pasang ngan abg ngah aku semalam..hehe...tantikla jugakk..:P


ni depan rumah aku


ni pon depan rumah

ni tepi rumah

k k..sambung bab kuih muih lak...lepas siap pelita2 tu, aku pon mulala wat kuih muih..

n ni bahan dia..


n pastu gaulla semua tu lam periuk..masuk gula kit k..hehe..


lepas siap gaul pa semua tu, masukkan ja la dlm cup erk...ehhh terajaq la pulok...huhu


n pastu aku letak manik kecik2 ni atas dia..n phtu bakaqla...hehehe...siap!


sambung esok plak erkkk..hehehe



-with love-

No comments: