Monday, June 27, 2011

peningnya kepala....~

hurm..xtaula nk mkn ubat angin cap apa lg neh, aku neh pantang x mkn konpem angin, pastu disertai muntah2 n cirit birit...bencinyaaa...hate hate..hhehehe, saja wat pulun...

act, arini aku berpuasa ganti...hehehe..xsat reja mmg banyak gla2, aku dengan x lrt sbb berpuasa, muka ni apa lg, jd cuka cap mudim la jawabnya...mmg letih..ni baru leh rilek...tu pon ada keja org tinggai soh wat, xtaula kena ka x, japg dia mai, siapla aku kena latu lg...

dan berbalik kepada kes puasa, aku dh pon mntk mak aku wat nasik daging...aku dh beli semua2 brng, mntk mak wat kan ja...aduhai..sedapnyaaa nasik tu..dok terbayang2 ni..hehehe..
pastu ingat petang ni nk beli tembikai..mkn tembikai yg diletak dlm peti sejuk, konpem meleleh la..hehehhee...
pastu nk minum air apa erk...air xpa, teh o ais pon dh sodap...wat kau2 punya, konpem sengkak perut dengan air..hehehe...

dan apa lg yg aku nk menunjuk, arini aku posa ngan laki aku...rajin x dia??hahaha...dia kata saja nk teman aku, cian kan aku...hehehe...tu yg sayang abg sgt tu..
semalam p kfc mkn zinger+ayam+fries+oren jus...pastu sahur mkn nasik putih+epal+rxlite..sedapnyaaa...kenyang lg neh..hahahah...saja kontrol lapaq...

dan sekarang tengah hujan, xdakla aku rasa perit sgt tekak ni dahagakan air..alhamdulillah..Allah bantu aku..:D...kalau rajin esok nk posa lg..kalau x rajin, khamis ni plakla nampak gayanya..:D

klah, x lrtla nk menunjuk banyak2 time2 berposa ganti ni, jumpa lg...:D

babai...

wanie.

No comments: