Monday, June 6, 2011

angin ribut taufan!!!!!!!!!!!~

arghhhhh, stressnya aku...xtaula napa minggu ni aku angin sgt, asyik nk tengking org, mrh org n mcm2 lgla...mcm semalam, adala srng ni tersilap mesej atau sengaja mesej kt enpon aku, aku xtaula...dia mesej kt aku, jaga ckit perangai aku ni, n dh malas dengan sikap aku, aku mesej balik kt dia, aku tnya, napa ni, dia x reply pon...pastu aku call dia, dia letak........anginnya akuuuuuu.......semalam aku call guna enset laki aku, dia angkat, laki aku tnya tu sapa, dia dengan krng ajaqnya berkata, dh call org, tnya org sapa lak.... aku apa lg dengan angin penuh di dada, aku tenking dia(laki aku bukak speaker mode)..aku kata, hang x kurang ajaq, mesej org pelik2, org tnya napa, x reti reply ka..dia kata silap nombor kot..aku kata lg, dh silap, x reti nk say sorry ka...pahtu dia letak teruss...setel bab tu tba2 dlm kul 10 semalam, ada lak mesej dr sapa xtau..aku kata silap nmbr, pastu dia reply xkanla x kenai dia kot, ka pura2 dia kata...aku apa lg, angin ptg td pon x berapa nk abeh, dia wat plak mcmtu...aku terus call dia...aku ckp, dh org ckp silap, silap la..dia lak agak kurang ajar, dia kata, napa, x reti ckp elok2...eh, dh td kita mesej kata silap, x paham, pastu apa lg, kena sound la..kalau depan2, mao aku lempang ja dia tu...

ok, setel bab semalam, harini plak, adala budak srng ni mai kedai aku, dia mai utk print surat apa xtau...sehelai ja pon...dh aku print. aku ckpla 3 kupang ja, pastu dia kata, mahai nya....
amboi....xtauka dia angin kus2 aku belum reda...aku apa lg, dlm nada mrh tp x kasar la, aku ckp, abeh nk berapa?5 sen????yg kurang cerediknya budak tu, dia leh kata g, ingat sekupang...bongok btolla...haaaa...kan dh kena...aku bukan apa...sebenaqnya budak tu mcm nk ambik kesempatan...dh dekat 10 kali mai kedai aku, beli nu beli ni pastu ckp ada 5 rggt ja..aku ckp la kt dia, dh ada 5 rggt, beli takat 5 rggt la, nk beli sampai 7 8 rggt apa kes...pastu dia kata xdak diskaun ka kak...amboi, aku pon nk untung seringgit dua ja, sesuka hati dia ja nk diskaun..kotla beli belambak xpala jugak....

mggu lpas pn dia mai nk print folio..sebelum print kt dia, ada 2 org budak laki dok print folio..print kaler...pastu dia dengan muka toya tnya ada erk print kaler, nk print jugakla..dh print semua reja dia, aku ckpla kenala 6 rggt berapa tah, pastu dengan selamber dia kata, 5 rggt bleh x, x bawak duitlaa...aku ckpla, x cukup japg bawak mai la..x pon esok2..aku x kisah aku kata...tp dia kata pa tau, saya x mai dh kedai ni mggu ni, mggu depan baru mai..aku ckp, xpala,. mggu depan la, kak x kesah...yg dia lak, dok tercongok jgk..x bergerak...dok ckp ctula, x cukup duit, dia x mai kedai aku mggu depan...dok ulang2...aku wat bodo ja, aku kata pla balik, esok2 atau bla2 lalu, mai bg, abeh cerita...

geramnya jmpa org yg suka ambik kesempatan...x malu lak tu...tolonglaaaa...aku ni bukannya jenis berkira, tp bla dh kerap sgt, mmg nampak la sifat kurang baik dlm diri org tu....tol x???
dhla...makin cerita, makin anginla plak aku...hahahahahahhaa(gelak control)..:P

salam,
wanie..

No comments: