Monday, May 2, 2011

hari ini....

hurm...yup harini...kenapa, x boleh????hehehehe...

hurm...hari ni 2 hb 5 kan..sebenarnya...harini ada kenangan tersendiri dlm memori hidup aku...bukan harini la, tp tarikh ini, jangan salah paham...hurm...tarikh ni di tahun 2005 adalah tarikh keramat bg aku dan keluarga aku...6 tahun sudah berlalu namun kurasa seakan2 baru semalam hari itu berlalu....

tiada lg wajahnya, tiada lg suaranya..hanya yg ada, kenangan bersama...........kenangan, tangisan, kerinduan, dan gambar sebagai pengganti....pengganti diri abah yg telah pergi meninggalkan kami sekeluarga....oh syahdunya ku rasa....abah pergi tatkala aku baru mengenal erti kasihnya seorang abah dan waktu tu juga aku baru rasa sedikit dewasa...

sesungguh selepas waktu itu, aku xmahu lg mengulangi saat2 aku tidak menghargai kasih seorang insan yang patut disayangi.....dulu bukannya aku tak sayangkan abah aku tp masa abah bersama kami sgt2 terhad...abah x mcm abah org lain, maaf!setiap abah, mesti ada lain2 kan..

aku pasrah...kdng2 pengalaman mmg mengajar kita erti keinsafan...

aku terlalu rindukan abah..kdng2 tidurku berteman airmata...tanpa sendu, tanpa esak, beberapa titisan air mata laju menuruni pp ku...biarlah air mata menjadi pengubat rindu ku...insyaallah disatu hari yg belum dpt aku pasti, aku akan bertemu abah aku...aku nak sgt bertemu...masa itu tiada lg penghujungnya...kita pasti akan bersama selama-lamanya abah...:'(

al-fatihah utk abah...jgn risau, doa, sedekah serta amalan ku sentiasa ku garapkan utk abah...hanya Allah yg dpt mendengarnya....sayang abah...tiada pengganti dirimu abah..hanya bayangan membayangi dirimu utk mengubat hati anak mu ini....


aku terlalu idamkan wajah abah muncul dlm mimpiku lg....terlalu.........:'(


salam,
wanie :"(

No comments: