Saturday, February 25, 2012

terharu...sob sob sob...:(

assalammualaikum kawan2...
lamanya x update blog..sorila kecbukkan la skrg...
gpon mood kurang utk update meng update ni..
banyak benda jd skrg ni..kemas rumah, mengecat rumah, mak mertua sakit, laki demam, aku demam, n mcm2 lg la..sabo jerlah...

tp arini aku terharu sesgtnya dengan keprihatinan kawan2 aku....
tiap2 hari ada ja petua petui dan info pasai urut mengurut dan bidan membidan bg memudahkan aku lekat...
allahuakbar...aku terharu gla2...kawan2 aku mmg semua baik2...
depa x pernah muak dan x pernah nk simpan2 dr aku...tiap2 hari mesti bgtau aku...aku plak bukan xmao p bidan membidan ni lg tp aku tngh dok mkn ubat mcm2 ni..xtau dh nk ikut hat mana lg dh ni..serabut gla...

apapon aku mmg berterima kasih gla2 la kt kawan2 aku...aku sgt hargai keprihatinan depa...sob2..sedihnya...nk bb jgk...tp apa kan daya..Allah lebih mengetahui segalanya..sabarlah hati...:(

No comments: